Tarieven

Bij veel tandartsen is de verwerking van de facturen uitbesteed aan een ander bedrijf. Voor vragen of klachten moet u dan bij iemand anders aankloppen.
Wij doen dit zelf. Als u vragen heeft belt u ons en niet een of ander onbekend bedrijf waar ze eigenlijk ook niet weten wat er precies is gebeurd.

U kunt ons bellen of mailen bij vragen of klachten en ook als u de rekening niet in één keer kunt betalen is het vrijwel altijd mogelijk om een regeling af te spreken.

Wij controleren eerst of uw verzekering (een deel van) de rekening betaalt. Daardoor ontvangt u alleen een rekening voor het deel dat niet wordt vergoed.
De rekening sturen wij bij voorkeur via e-mail. Het is daarom belangrijk dat wij het juiste e-mailadres van u hebben. Indien de rekening niet wordt betaald worden herinneringen alsnog ook via de post gestuurd, zodat u deze thuis ontvangt als u de e-mail heeft gemist.

Helaas worden rekeningen soms ook na meerdere verzoeken daartoe niet betaald.
In dat geval wordt de rekening overgedragen aan incassobureau Medicas.
De betalingsvoorwaarden van Medicas kunt u hier inzien en downloaden.